REUNIÓ DE FAMÍLIES

Bona tarda, estimades famílies!

El pròxim dia 30 a les 17:15 farem la reunió d’inici de curs. Serà via meet (rebreu la invitació al correu dels vostres fills i filles).

Per aquesta ocasió tan especial us hem preparat una petita sorpresa. Un proposem un repte que consisteix en el següent:

L’alumnat de cinquè ha realitzat un núvol de paraules amb noms i adjectius que el defineixen. Us hem preparat un petit vídeo que haureu de visualitzar per tal de trobar el del vostre fill o filla. El dia de la reunió, us farem arribar la solució!

Accepteu la proposta? Esperem que sí!

Un últim favor: pel dia 30 necessitarem que quan us connecteu tingueu a mà un tros de paper i un boli, llapis, retolador… El que us vagi bé. En aquest cas sereu vosaltres qui haureu de definir el vostre fill o filla amb una paraula.

Què us sembla? Nosaltres estem molt emocionats! Esperem passar una bona estona plegats.

Us deixem els dos vídeos. Tot i que nosaltres tenim un sentiment de grup unitari (tot cinquè: Pintores i Pintors i OompahCactus), hem separat els dos grups per tal de facilitar-vos la feina.

Aquí els teniu! Esperem que us agradin i que l’encerteu!

Ens veiem dijous vinent!

Xavi i Raquel