Sortida al Cosmocaixa.

Aquesta vegada som unes alumnes de cinquè les que ens hem engrescat i hem decidit ajudar a les mestres a fer l’entrada al blog….

El dia passat 14 novembre vam anar al Cosmocaixa a conèixer a la nostra investigadora i el nostre projecte.
Allà hi havia d’altres escoles que també participen en aquesta activitat, anomenada Recercaixa.
Vam quedar bocabadats de la conferència que ens van fer i tenim moltes ganes d’engegar aquest projecte relacionat amb la mobilitat de la tercera edat, sembla que diuen que és tot un projecte científic… També vam fer algunes preguntes abans de lliurar a la nostra investigadora els dibuixos que havíem preparat a l’aula.

Després vam fer un petit Tour pel Cosmocaixa, anàvem en petits grups i alguns fèiem fotos.
Vam veure una secció de robòtica que ens va agradar molt.
També vam anar al bosc inundat a veure molts animals.

Ah! Tot seguit i després del que us hem explicat, vam dinar plegats a les taules de fora.
Quin dia més interessant!

Cliqueu a la foto següent i veureu una mica com va anar tot…