Room Scape

L’any 2058, els últims científics que quedaven a la Terra han de fugir del planeta a causa de la seva total destrucció ambiental, justament mentre intentaven revertir la situació.

Després de 150 anys divagant per l’espai, l’espècie humana torna a patir l’escassetat dels recursos. Les naus ja no disposen de gaires reserves. Per aquesta raó, els nostres alumnes curosament seleccionats seran retornats a la Terra a recopilar dades per veure si torna a ser habitable.

La missió avança perfectament fins que, quan els científics arriben al laboratori, s’activa una trampa que ningú esperava: el laboratori queda tancat hermèticament i només hi ha oxigen per a 40 minuts. Els alumnes han de resoldre una sèrie d’enigmes vinculats al reciclatge i al consum excessiu de recursos naturals per poder obrir les portes i accedir al planeta Terra, el qual, segons les poques dades recollides pels sensors de la nau, torna a ser potencialment habitable.