EXCURSIÓ DE L’ALUMNAT DE PRIMÀRIA: CASA CANAL DE MOLLERUSSA I STREET ART DE PENELLES

El passat 15 d’octubre, l’alumnat d’Educació Primària, vam anar d’excursió a visitar la Casa Canal de Mollerussa, un edifici emblemàtic de la ciutat i de tot el territori, regat pels Canals d’Urgell, que conmemora 160 anys de la seva construcció. També vam anar a veure les Street Art de Penelles, treballades en la matèria d’Educació Visual i Plàstica.

Un cop vam arribar a la Casa Canal, vam esmorzar i vam jugar una mica. Tot seguit, vam passar a fer diferents activitats a l’Espai cultural dels Canals d’Urgell:

• A l’espai permanent: El Conte “El viatger del temps” per als més petits i “El Somni de l’aigua” per als alumnes de cicle mitjà i superior.
  • A l’espai temporal ens van explicar el funcionament de la Casa Canal i la història de la construcció del Canal d’Urgell.

En acabar la visita, vam anar amb autocar cap a Penelles. Un cop allí, vam anar a dinar al camp de futbol i vam jugar una estona. Després ja ens vam distribuir per grups i per diferents cicles i vam realitzar un joc d’observació i orientació sobre les Street Art de Penelles.

Vam passar un dia fantàstic, gaudint al màxim de l’aprenentatge i del joc. Ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos de l’alumnat: