ELS ALUMNES DE 2n FEM CARTELLS DE LA SETMANA CULTURAL

Els alumnes de 2n hem treballat el text expositiu a tallers d’escriptura i hem après a fer un cartell.

Primer n’hem visualitzat diversos models en format digital. Llavors les mestres ens han engrescat a fer el cartell de la Setmana Cultural que celebrarem aquest final de curs a l’escola.

En aquests cartells els alumnes hem destacat: LA SETMANA CULTURAL que aquest any anirà al voltant del tema  LA FESTA MAJOR. Hi hem escrit les activitats més importants que es realitzaran durant aquesta setmana i els dies que es celebrarà.

Els hem penjat a l’escola en format DIN-A3 i la Comissió de Festes ha reduit els nostres treballs a un format més petit per repartir-los entre tots els alumnes de l’escola i fer-ne difusió.

Ens ho hem passat molt bé i ens han quedat uns cartells molt xulos!

CLIQUEU DAMUNT DE LA IMATGE PER VEURE ELS NOSTRES CARTELLS: