Articles relacionats amb la Biblioteca.

NADAL

Us compartim una pàgina molt interessant amb un munt d’activitats relacionades amb el Nadal i recomanacions de llibres per anar fornint la biblioteca dels vostres infants.
Cliqueu a la imatge per anar a la pàgina.

Bones Festes!

LA CASTANYADA

En aquesta pàgina podeu trobar moltes activitats i llibres que tenen relació amb la Festa de Tots Sants que celebrem aquests dies.
Cliqueu sobre la foto i us durà a la pàgina.

OBRIM LA BIBLIOTECA

La biblioteca torna a estar oberta i en ple funcionament, després d’un any amb covid i del descans de l’estiu la biblioteca escolar torna a estar activa, igual que abans de l’inici de la pandèmia.
L’estiu és un bon temps per a llegir, ja que, la… Llegeix més»

SANT JORDI

Un any més arriba Sant Jordi i ja esteu a punt d’anar a triar alguns llibres.
Ets conscient que al teu fill li costa llegir i aquest regal, fet amb el cor, probablement quedarà a la prestatgeria de la seva habitació i només serà mogut… Llegeix més»

Ha mort Picanyol

Ahir va morir Picanyol , dibuixant i creador de “El Bruixot Ot”, tira còmica de la revista Cavall Fort, que tan bones estones ens ha fet passar .
Aquí el nostre petit homenatge a aquest gran dibuixant, que sempre viurà en el seu personatge.

Biblioteca març

Les activitats proposades durant el mes de març són les següents:
Tertúlia literària
Es tracta  de seure en rotllana i s’ inicia una tertúlia segons una indicació donada a l’ inici de la sessió ( sentiments que provoca el llibre, històries impossibles, sensibilització…)
Presentació literària
Els alumnes presenten el… Llegeix més»