HAPPY SPRING! HAPPY EASTER!

We would like to share with you some of the activities done by P4, P5, and 1st & 2nd graders to welcome Spring and celebrate Easter festival.

Hope you like them!

(Ens agradaria compartir amb vosaltres les activitats que l’alumnat de P4, P5, 1r i 2n ha realitzat a l’aula d’anglès per donar la benvinguda a la Primavera i celebrar la Pasqua.

Desitgem que us agradin!)

Projecte intergeneracional impressora 3D

Comencem el projecte intergeneracional en 3D que implica a usuaris/àries d’una residència de gent gran del nostre barri (en aquest cas residència ÍTACA) i a l’alumnat de la nostra escola a partir d’un apadrinament digital. La nostra voluntat és crear un vincle emocional i crear jocs de taula tradicionals a través de la fabricació digital (disseny i impressió 3D) i poder compartir i jugar tots/es alhora que ens relacionem amb la història de la gent gran de Reus i creem un petit museu de joguines d’altres temps.

Nou web de la preinscripció

Avui el Departament d’Edudació posa en marxa el nou web preinscripcio.gencat.cat, que neix de la voluntat d’acompanyar millor les famílies durant el procés de preinscripció 2021-2022. Aquest nou portal permetrà donar suport en la tramitació telemàtica de la preinscripció.

Es pot consultar des de qualsevol dispositiu mòbil, on es dona resposta als dubtes que es plantegen les famílies més sovint a l’hora de formalitzar la preinscripció dels seus fills i filles.

A més, incorpora al menú superior un botó de traducció automàtica, que permet navegar per tot el web en català, castellà, occità-aranès, anglès, francès, italià, portuguès i alemany.

Ambients de pati P4

Durant aquest segon trimestre, un dia a la setmana, hem començat a realitzar els ambients de pati.

És un moment d’aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys/es
tot explorant amb llibertat segons els interessos i motivacions de cadascú.

Ens ho passem GENIAL!

Carnaval 21

Avui hem fet el pregó de Carnaval, per iniciar la setmana en què se celebra aquesta festa.

Esteu atents a les consignes de cada dia que anirem penjant als nostres canals de difusió oficials (web i/o Konvoko. En tot moment mantindrem totes les mesures de seguretat establertes. Demanem la vostra col·laboració:

NO PORTANT CAP COMPLEMENT NO ESPECIFICAT EN LES CONSIGNES

Classe dels Dinosaures P5B

Volem comunicar-vos que ja tenim nom d’aula. Som els dinosaures! Ens encanten aquests animals prehistòrics! Estem molt intrigats en aprendre i descobrir coses noves! Durant al llarg del curs anirem observant curiositats molt especials i molt interessants sobre els dinosaures! Estem molts contents en immergir-se en aquesta nova aventura!