L’alumnat de 1r fem tallers a l’aula

Durant aquest curs 19-20 els alumnes de 1r han reforçat els continguts de les àrees de Llengua Catalana, Matemàtiques i Medi Natural assistint a uns tallers, a través dels quals han desenvolupat activitats manipulatives, actives i lúdiques.

A través de l’experiència com a docents sabem que el joc és una eina molt potent per a aprendre de forma natural, ens permet imaginar, descobrir, resoldre problemes i situacions amb creativitat, amb la llibertat de poder decidir i provar noves solucions.

Aprendre a través del joc educatiu és el lema dels nostres tallers, que han  permès captar i potenciar la motivació, la concentració, l’esforç i l’interès dels nostres alumnes.

Les sessions dels tallers s’han portat a terme els dimarts, de 9 a 11h i els dijous, de 14:45 a 16:15h, en grups reduïts de 12 alumnes, facilitant l’atenció individualitzada.

El proper curs 20-21 aquests tallers es faran extensibles també per a alumnes de 2n curs.

Si voleu veure que bé ens ho passem, us deixem amb un recull d’imatges.