Fem arribar els nostres desitjos al Patge Reial

Els i les alumnes de cicle infantil, inicial i 3r vam fer arribar al patge reial totes aquelles il·lusions i desitjos en forma de carta. Vam escollir pocs regals perquè som conscients que hi ha molts nens al món i que hem de ser generosos. A més, durant aquest primer trimestre ens hem portat molt bé, no només per la recompensa dels regals dels Reis, sinó perquè la convivència sigui més fàcil i agradable.

Aquí us deixem l’enllaç a les fotos que ens vam fer el dia que ens va visitar el patge. Mireu que guapos!!

1r

2n

3r

Des de l’escola volem fer un agraïment molt especial a tots els que han fet possible que el patge hagi pogut arribar a l’escola. Moltes gràcies de tot cor!