Carnestoltes ja ha arribat i la setmana boja ha començat!

El dilluns el Rei Carnestoltes va arribar a l’escola i un pregó ben divertit ens va oferir.

Aquesta setmana no hem de fer cas ni a mestres ni a directores, és l’hora dels pocasoltes!

Atenció a les normes a seguir, si el que us voleu és divertir; i si sense complir-la sou atrapats, acabareu amb els nassos pintats.

• El dimarts hauràs de venir amb pijama i sabatilles. Trieu-lo ben “calentet” per no passar gaire fred!
  • Dimecres, la fruita es queda a casa. Ni pera, ni poma i tampoc carbassa. Esmorzarem ‘xuxes’ i ‘gominoles’, farem festa de fantes i coca-coles.. Pel matí trieu unes sabates  i sobretot que siguin maques, escolliu dues diferents i a l’escola ben contents.
  • Ai, aquests cabells tan ben posats! Dijous els haureu de portar pintats. Sigueu una mica valents i porteu uns cabells repel·lents. Però si el teu cap està rapat millor un barret i ben tapat.

Als següents enllaços trobareu les fotografies d’aquesta setmana tan esbojarrada: