Cap de setmana de premis

Cap de setmana intens i emocionant

Èric Hernández- Passa a la Final de Catalunya del Concurs Matemàtic Fem Mates

Aarón Martínez- Primer Premi al millor còmic en el Concurs organitzat pel Saló del Còmic

Si voleu veure més fotos del Fem Mates cliqueu a sobre de la foto.

Ens plau anunciar que aquest passat cap de setmana ha estat un cap de setmana ple d’emocions i d’alegries. Dissabte 6 d’abril, el nostre alumne Èric Hernández de 6è va passar a la fase final del concurs de matemàtiques Fem Mates, fase que, enguany, es farà a Tarragona i on participaran tots els classificats de Catalunya. L’escola va passar a la segona fase amb dos grups d’alumnes. El grup de 5è estava format pel Nassim Ahardan, la Nadia Fernández i la Inés Arenas. El grup de 6è estava format per la Irene Besora, l’Eric Hernandez, el Xavi Vicente i l’Àlex Cañada.

Per altra banda, diumenge 7 d’abril, es va celebrar el VIII Concurs del Saló del Còmic, i  el còmic del nostre alumne Aarón Martínez havia estat seleccionat. Podem comunicar que l’Aarón va guanyar el premi al millor còmic presentat.

Hem de felicitar tant aquests dos alumnes que han mostrat habilitats en diferents àrees com a la feina feta per tot l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *