Premi

L’Escola Roc Blanc torna a estar d’enhorabona!

La nostra alumna Carla Escrich Palomar, de 5è de primària,  ha estat guanyadora, amb el primer premi, de la categoria aleví, del concurs audiovisual del Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa! I l’alumne Aaron Martínez Santiago  ha estat guardonat amb el tercer premi, de la mateixa categoría. Els premis es van lliurar el passat 8 de juny al Centre Cívic Francesc Macià.

Des de fa anys, alguns/es alumnes de Cicle Superior de la nostra escola  participen en el concurs audiovisual proposat pel Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *