TALLER DE CERÀMICA. TERCER

TALLER DE CERÀMICA A L’ESCOLA D’ARTS I OFICIS

Els alumnes de 3r A i B, hem fet un taller de ceràmica a l’Escola d’Arts i Oficis. La Lídia i la Cristina ens han ensenyat a fer una tortuga mediterrània.

En primer lloc, hem fet la closca amb la tècnica del pessic, un dels mètodes més antics per donar forma al fang. Consisteix en pressionar al centre de la bola amb el polze i anem obrint i donant-li forma a la peça.

Llavors hem fet el cap, les potes i la cua, que hem unit amb la barbotina (barreja d’aigua i fang)  que fa de cola.

Finalment, hem decorat la tortuga amb les eines de modelar el fang i diferents objectes com el punxó, taps i carcasses de bolígraf i retoladors.

Ha sigut molt divertit!!!

Ara, haurem d’esperar que les nostre obres d’art passin pel forn per fer-les més resistents