Sortida a Cardona (C. Superior)

El passat divendres 4 de juny els i les alumnes de Cicle Superior vam anar d’excursió a Cardona. Primer, els alumnes de 5è va visitar el Parc Cultural de la Muntanya de Sal, fent un passeig amb per les antigues instal·lacions mineres. El recorregut guiat per 500m de galeries a 86m de profunditat a l’interior de la Muntanya de Sal, on es manifesten amb tot el seu esplendor i espectacularitat els diferents plegaments i vetes del jaciment i la diversitat de minerals. A la mateix hora, l’alumnat de sisè feia la visita guiada al Castell de Cardona el qual es va començar a construir fa dos mil cinc-cents anys i durant l’edat mitjana va ser la residència dels senyors de Cardona. Una vegada acabada l’activitat ens vam intercanviar de ubicació . Ens ho vam passar molt bé i vam descobrir una mica més la nostra comarca.