SANTA CECÍLIA 2017

EL  DIMECRES  22  DE  NOVEMBRE  VAM  CELEBRAR  SANTA  CECÍLIA   A  L’  ESCOLA.  TOTS  ELS  CURSOS  VAM  ANAR  A  LA  CLASSE  DE  MÚSICA  I  ALLÀ  VAREM  ESCOLTAR  UN CONCERT  QUE  VAN  FER  ALGUNS  MESTRES  DE  L’  ESCOLA.

LA  MARTA   VA  TOCAR  LA  FLAUTA  I  LA  GUITARRA I VA  CANTAR  MOLT  BÉ.   LA  SÍLVIA  VA  CANTAR MOLT  BÉ  I  VA  TOCAR  LA  GUITARRA.   EL  PERE  VA  TOCAR  LA  BATERIA  I  TAMBÉ  VA  CANTAR  I  TOCAR  LA  GUITARRA  ELÈCTRICA.   L’ ANTÒNIA  VA  TOCAR  UNA  PEÇA  MOLT  MACA  AL  PIANO  I  TAMBÉ  VA  CANTAR  I  VA  TOCAR  LA  GUITARRA.

ENS  VA  AGRADAR  MOLT.  VISCA  LA  MÚSICA !!!!

LA  SÍLVIA,  LA  MARTA,  EL  PERE  I  L’  ANTÒNIA  VAN  CANTAR  I  TOCAR  LA  GUITARRA.

LA   MARTA   TOCANT  LA  FLAUTA  DOLÇA

EL   PERE  TOCANT  LA  BATERIA

EL  PERE  TOCANT  LA  GUITARRA  ELÈCTRICA

L’ ANTÒNIA   VA  TOCAR  EL  PIANO

EL  PERE  ENS  ACOMPANYAVA  TOCANT  LA  BATERIA

ALGUNS  ALUMNES  VAN  PROVAR  DE  TOCAR  LA  BATERIA.

EL  PERE  ENS  VA  EXPLICAR  QUI  ERA  ST  CECÍLIA  I  COM  SONAVEN  ELS  INSTRUMENTS

TOTHOM  ESTAVA   MOLT  ATENT

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *