P4 I P5 VISITEM LA PARADA DE CASTANYES DE PLAÇA ESPANYA

P4   I   P5    VISITEM    LA   PARADA   DE    CASTANYES    DE   PLAÇA   ESPANYA

Els  CASTELLS  DE  FOCS  de  P5  i  ELS  DRACS  de  P4  hem  anat  a  visitar  la  parada  de  CASTANYES  I  MONIATOS  que

hi  ha  a  la  Plaça  Espanya  de  Manresa.

El  venedor  no  és  una  castanyera  que  porta  faldilla,  mocador  ni  sabates  que  fan  cloc-cloc,  sinó  un  noi  jove  molt  amable  que  ens  ho  ha  explicat  tot  molt  bé:  hem  vist  les  castanyes  crues  i  els  moniatos,  ens  ha  deixat  tocar  el  carbó,   ens  ha  ensenyat  com  es  fa  una  paperina,  com  es  torren  les  castanyes  i  els  moniatos.

En  acabar  li  hem  cantat  la  Rumba  de  les  castanyes  i hem  comprat  unes  quantes  castanyes  per  tastar-les  a  l’escola.

GRÀCIES  …..ENS  HO  HEM  PASSAT  MOLT  BÉ  I  HEM  APRÈS  MOLTES  COSES!

SORTIM  DE  L’ESCOLA  CAP  A  VEURE  LA  PARADA  DE  CASTANYES

EL  VENEDOR   DE  CASTANYES

LA   TORRADORA

LES   CASTANYES  I  ELS   MONIATOS  ABANS  DE  TRORRAR

AQUESTA  PORTETA  S’OBRE  I  ADINS  ES  COUEN  ELS  MONIATOS !!

PER  AQUESTS  FORATS  DE  LA  TORRADORA  SURT  EL  FOC

EL   CARBÓ  QUE  ES  FA  SERVIR  PER  ENCENDRE  EL  FOC

Hem  pogut  agafar  el  CARBÓ  i  ens  han  quedat  les  mans  i  la  cara  negres.  Que  divertit !!

EL  “CASTANYERO”  FA  UNA  PAPERINA  EN  5  SEGONS  .

LA   DOLORS  TAMBÉ  HA  FET  LA  PAPERINA  MOLT  DE  PRESSA

ARA   COMPREM  UMES  QUANTES  CASTANYES…DEL  CABÀS  A  LA  PAPERINA !  BEN  CALENTONES.