Ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola

HA  ARRIBAT  EL  REI  CARNESTOLTES  A  L’ ESCOLA

Divendres 2 de  febrer  va  arribar  el  Rei  Carnestoltes  a  l’escola.  És  la  mascota  de  la  Renaixença,   que  és  un  SOL  .    Els  alumnes  de  sisè  van  fer  el  PREGÓ  i  van  llegir  les  CONSIGNES  que  haurem  de  seguir  tota la  setmana  que  ve  :  Dilluns;  un  complement  al  cap.

Dimarts ;  Una  peça  de  roba  al  revés.

Dimecres ;  La  cara  pintada

Dijous ; Pentinat  ben  divertit

Divendres ;  Un  mitjó  de cada  color

Divendres  9  de  febrer a  les  15.45    tarda  farem  la  RUA  i  sortirem  tots  al  carrer.  Passarem  pel   Passeig  i  acabarem  tots  a les  escales  de  Crist  rei.

Hi  esteu  tots  convidats !!!

ELS  PREGONERS/ES

Els  alumnes  de  SISÈ  van  fer  EL  PREGÓ  i  cada  un  d’ells  ens  va  llegir  les  CONSIGNES  a  seguir  tota  la  setmana.

dav

sdr

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *