FULL INFORMATIU MAIG-JUNY

ACTIVITATS

• El dia 6 de maig, els alumnes d’educació infantil van realitzar la sortida de tot al dia a la Masia Can Canadell (a Calders), on van poder conèixer i veure on viuen diferents animals de la granja, tot fent d’ajudants/es de la pagesa de la casa.
  • Els dies 6 i 7 de maig, els alumnes de 3r i 5è van anar al parc de trànsit per posar en pràctica els coneixements sobre educació viària, que van aprendre al mes de novembre. Els nens i nenes van fer un petit circuït senyalitzat amb bicicleta, i s’ho van passar d’allò més bé!
  • El dimarts 11 de maig, els alumnes del Cicle Inicial, van realitzar la sortida de tot el dia, i van anar a “Camadoca” (Sta. Maria de Merlès), on van poder conèixer i tocar diferents tipus d’animals. Van aprendre sobre la conservació i l’entorn d’aquests animals.
  • El dia 13 de maig els alumnes d’Educació Infantil van gaudir de l’explicació d’un conte molt divertit a càrrec del centre de recursos.
  • Jornades esportives al Congost: dimarts 11 i 18 de maig els alumnes van assistir a les jornades esportives que es van dur a terme al Congost de Manresa. Van realitzar activitats relacionades amb alguns esports: atletisme i gimnàstica esportiva.
  • Els dies 24, 25 i 26 de maig els alumnes de van gaudir d’una estada de colònies a Sant Carles de la Ràpita. Van ser uns dies genials i van gaudir de diferents activitats i tallers: kayak, bicicleta…
  • La setmana del 31 de Maig al 4 de Juny vam celebrar a l’escola la Setmana Cultural i de la Salut, aquest any dedicada a l’alimentació i els hàbits saludables. Tots els cicles van realitzar diferents activitats: esmorzars i receptes saludables, caminades i excursions per l’entorn proper.
  • El dilluns 14 de juny els alumnes de cicle superior durant la jornada del matí jugaran un partit de futbol a la pista de Johan Cruyff de la Plaça Milcentenari de Manresa.
  • El divendres dia 18 de Juny es va celebrar un partit de futbol entre els alumnes de sisè i els mestres de l’escola. Que divertit!
  • El dilluns dia 21 de juny es va fer la festa de comiat de sisè a l’escola: cada grup va preparar un record per acomiadar-los i desitjar-los sort en la nova etapa.
  • Els dies 21 i 22 de Juny, per cursos, es van fer activitats d’aigua molt divertides per refrescar-nos i acomiadar aquest curs. Ens ho vam passar molt bé!