FESTA DEL CARDIO. PROGRAMA SHE

FESTA    DEL   CARDIO.   PROGRAMA   SHE

El  dia   8  de  juny  va  venir  a  l’escola  la  mascota  del  PROGRAMA   SHE.  EL  CARDIO   per  acabar  amb  les  activitats  de  la  setmana  de  la  salut.

Ja  fa  uns  anys  que  la  nostra  escola  participa  en  aquest  programa  que  es  va  iniciar  a  P3   i  de  mica  en  mica  s’hi  han  afegit  la  resta  de  cursos.  L’any  que  ve  ja  hi  participarà  tota  l’escola.

És  un  programa  que  treballa   LA  SALUT  INTEGRAL. SI . Consisteix  en  cuidar  el  nostre  cos  i  sobretot  el  COR  per  mitjà  d’una  alimentació  saludable,  fent  esport  i  tenint  una  bona  salut  emocional.

EL  CARDIO   I  LES  SEVES    ACOMPANYANTS.  PATINEN  MOLT  BÉ !!!

ENS   VA  PORTAR  PRÉSSECS.  UMMM       QUE  BONS  I  SALUDABLES !!

ELS   DRACS  DE  GAUDÍ  DE  P3

ELS   CASTELLS   DE  P5