DECOREM L’ESCOLA PER NADAL. FEM “EL PESSEBRE”.

DECOREM   L’ESCOLA   PER   NADAL.   FEM “EL PESSEBRE”.

Els  alumnes  d’ Educació  Infantil  hem  decorat  l’escola  perquè  s’acosta  NADAL.

Hem  decorat  l’Avet   amb  pinyes  naturals  pintades  per  nosaltres  i  amb  unes  anelles  de  colors.  Els  de  P3  hem  fet  molts  cargols  pel  PESSEBRE  i també  hi  hem  posat  figuretes.  Entre  tots   hem  posat  la  terra,  hem  fet  camins  amb  pedretes  i  en  acabar  hem  anat  posant  totes  les  figures :  pastors,   els  reis,  una  dona  que  renta  al  riu,  cases,  ponts…..Els  de  p4  han  fet  ovelles  amb  plastilina.

Ha  quedat    molt  bonic.!!!!

PRIMER  HEM  POSAT  TERRA  BEN  ESCAMPADA I  APRETADETA.

AMB  LES  PEDRES   HEM  FET  CAMINS  I  UN  LLAC.

UNA  CASETA  A  DALT  DE  LA  MUNTANYA,  UN  PONT….

EN  ACABAR  TIREM  FARINA  AL  PESSEBRE  I  SEMBLA  QUE  TOT  ESTIGUI  NEVAT  .!!!

DECOREM  L’AVET  DE  NADAL