DECOREM L’ESCOLA AMB AIRES DE TARDOR

DECOREM   L’ESCOLA    AMB    AIRES   DE    TARDOR

Els  alumnes  d’ Educació  Infantil  hem  començat  a  decorar  l’entrada  i  el passadís  amb  temes  i  treballs  plàstics  fets    a  classe.

Ens  agrada  molt  LA  TARDOR i sobretot  els  colors  tan  bonics  que  ens  porta :  groc,  marró,  vermell, verd…..  També  els  fruits  d’aquesta  temporada  que  són  molt  bons :  fruits  secs,  pomes,  magranes,  codonys,  caquis,  castanyes, taronges,  mandarines,  moniatos…etc.

ELS   GEGANTONS  DE  P3   HEM  FET:  UN  MURAL,  UNA  PAPERINA  DE  CASTANYES                                   GEGANT  I  HEM  PINTAT  AMB  ELS  COLORS  DE  LA  TARDOR.

A  P4 ELS  DRACS  HEM  FET  UNA  CASTANYERA  MOLT  BONICA  I  TAMBÉ  HEM  PINTAT  AMB ELS  COLORS  DE  LA  TARDOR.

ELSS  CASTELLS  DE  FOCS  DE  P5   TAMBÉ  HEM  FET   MOLTES  COSES  I  UNA  MANDALA                      AMB     FULLES.