CONCERT DE NADAL

CONCERT  DE  NADAL
Avui  últim d’escola  hem  fet  el  CONCERT  DE  NADAL.  Aquest  any  ha  sigut  una  mica  diferent  degut  a  que  s’han  pres  les mesures  pel  COVID.  Hem  cantat  a l’aire  lliure  a  l’entrada  de  l’escola  per  cursos.
Ha  sigut  molt  bonic  i  ha  quedat  molt… Llegeix més»

L’AMIC INVISIBLE I PICA PICA DE NADAL

L’AMIC   INVISIBLE   I   PICA PICA   DE  NADAL
Avui, últim  dia  d’escola,  els  alumnes  de CICLE  MITJÀ  I  SUPERIOR  hem  fet  l’AMIC  INVISIBLE.  Ens  fa  molta  il.lusió .  També  hem  fet  un  pica  pica  a  classe  que  estava  boníssimmm.
Ens  ho  hem  passat… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ. EDUCACIÓ INFANTIL

FEM CAGAR EL TIÓ.   EDUCACIÓ INFANTIL
Avui  22  de  desembre  els  alumnes  d’Educació  Infantil  hem  fet  cagar   el  TIÓ.  Hem picat  amb  els  bastons i  com  que  li  hem  donat  molt  menjar  tots  aquests  dies  ens  ha  cagat…..
.NEULES  I  TORRONS   i  MONEDES  DE… Llegeix més»

CAGUEM EL TIÓ. CICLE INICIAL

CAGUEM  EL TIÓ.   CICLE INICIAL
Avui  al  matí  els  alumnes  de  CICLE  INICIAL hem fet  cagar  EL  TIÓ.   Hem  cantat  molt  i  hem  picat  amb els  bastons.  Com  que  li  hem  donat  menjar  cada  dia  ens  ha  cagat  una …….

COCA   i  MONEDES  DE… Llegeix més»

DECOREM L’ECOLA PER NADAL

DECOREM  L’ECOLA  PER  NADAL
Arriba  NADAL  i  els  alumnes   decorem  l’escola  ben  bonica  amb : Avets,  Tions,  el  Pesebre,  …etc
MIREU  QUE  BÉ  QUE  HA  QUEDAT !!!

Torna a Ser Nadal
Macedonia

Ha arribat l’ hivern i fa molt fred.
Cau la neu del cel i fa molt fred
Torna a… Llegeix més»

CANÇONS DE NADAL. NADALES

CANÇONS  DE  NADAL.   NADALES
S´acosta  Nadal  .  Un  any  més decorarem  l’escola  i  sobretot  cantarem  i  escoltarem moltes cançons.
Aquí  teniu  unes  quantes  Nadales  perquè  les  canteu  o  escolteu  aquests  dies.
N’hi  ha  de tradicionals  i  algunes  més  noves  i  mooolt   boniques!   També  en  anglès.
Visca… Llegeix més»

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA. S’ACOSTA NADAL

HA   ARRIBAT   EL TIÓ   A   L’ESCOLA   . S’ACOSTA NADAL

S’ acosta  NADAL.  El  TIÓ  ja  arribat  a  l’escola.  Està  ben  tapat  al  forat  de  l’escala  i  porta  una  barretina.  Ara  li  hem  de  donar  una  mica  de  menjar  cada… Llegeix més»