BONES VACANCES I BON ANY NOU !

BONES   VACANCES   I   BON ANY NOU !
L’equip  de  mestres  de  l’ Escola  Renaixença  us  desitja  que  passeu  unes  bones  vacances ,  que  descanseu   molt  i  gaudiu  en  família.
Ens  retrobem  el  8  de  gener  del  2019 !!

CONCERT DE NADAL 2019

CONCERT   DE   NADAL   2019

El  divendres, 20  de  desembre,  últim  dia  d’escola  hem  celebrat  el  NADAL fent  una  cantada  de  nadales.
Primer  han  actuat  els  alumnes  d’ Educació  Infantil  i  Cicle  Inicial  i  després  Cicle  Mitjà  i  Superior.
En  acabar  … Llegeix més»

TEATRE MÒBIL A L’ESCOLA

TEATRE   MÒBIL   A    L’ESCOLa
Avui  19  de  desembre  han  vingut  a  l’escola  la  companyia  TEATRE  MÒBIL .
 És  un  grup que  va  néixer  a  Manresa  el  1984  quan Marcel Gros, Atilà Puig i Jordi Girabal deixen el grup de teatre de carrer… Llegeix més»

“Ets peça per la Pau” 6è

El dia 29 de novembre van venir a l’escola a fer un taller organitzat per Flors Sirera anomenat Ets peça per la pau!
El taller, va consistir en vàries dinàmiques sobre jocs cooperatius i resolució pacífica de conflictes. Per acabar, vam fer una plasmació plàstica de… Llegeix més»

Primers Auxilis a 6è

El dia 20 de novembre van venir a l’escola a fer un taller del primers auxilis i ens van explicar i ensenyar els consells bàsics de salut i les actuacions que hem de fer en cas de situacions d’emergència. Ens va agradar molt! Llegeix més»

5è VISITA EL MERCAT PUIGMERCADAL

El dijous dia 12 de desembre, les dues aules de 5è vem fer una visita al mercat Puigmercadal de Manresa. Ens van explicar com funcionava el mercat i quines parades hi havia. Vem aprendre moltes coses i ens ho vam passar… Llegeix més»

CANÇONS DE NADAL. NADALES

CANÇONS   DE   NADAL.    NADALES
Unes  quantes  Nadales  perquè  les  canteu  o  escolteu  aquests  dies.  Tradicionals  i  algunes  més  noves  i  mooolt   boniques!
Visca  la  Música.!!!

TALLER DE PRIMERS AUXILIS A 6è