Presentació de candidatures

Presentar-me com a candidat o candidata, què vol dir ser representant de les famílies al consell escolar?

Els pares, mares i tutors legals dels alumnes matriculats a l’escola, per mitjà dels representants escollits en les eleccions, formen part del consell escolar.

Aquest sector representa la tercera part dels membres del CEC.

Les mares, pares i tutors legals representants al consell opinen, aproven, avaluen i elaboren propostes per a la millora del funcionament de l’escola.

La vostra participació en el consell escolar vol dir, també, fer una tasca de representació. Això significa que, com a membres del consell, la vostra participació no és a títol individual sinó en representació de totes les famílies, donant veu a les seves peticions, preocupacions i iniciatives.

El fet de sortir elegit/ada representa formar part del Consell Escolar durant 4 anys (veure informació).

Els professionals de l’escola i les famílies compartim un objectiu: l’èxit social i personal dels fills. Les decisions que es prenen al consell escolar són claus per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tots els alumnes. És per aquest motiu que la participació i implicació de les famílies en les eleccions al consell escolar és tan important.

Participa i presenta la teva a la secretaria de l’escola entre el 06 i el 10 de novembre.
T’ esperem!