PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA 2021-2022

Benvolgudes famílies,

1. Sol·licituds telemàtiques. S’ha de tramitar tot des del web preinscripcio.gencat.cat. Com has de fer la preinscripció escolar en línia.

2. Llista de sol·licituds amb el barem provisional. En aquest enllaç trobareu tota la informació sobre puntuació provisional de les sol·licituds de cada nivell.

3. Llista de sol·licituds amb el barem definitiu. Aquí trobareu la informació sobre la puntuació definitiva de les sol·licituds de cada nivell.

4. El número de desempat és el 69.448.

5. Llista ordenada de les sol·licituds amb la puntuació definitiva.

6. Del 26 al 28 de maig de 2021: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
Si no s’ha obtingut cap plaça en els centres demanats i es tracta de sol·licituds en les quals s’ha marcat expressament que es vol una assignació d’ofici, durant aquest període es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles un cop fets els processos d’assignació. Després d’aquesta ampliació de la sol·licitud, es fa l’últim procés d’assignació tenint en compte aquestes peticions ampliades.

7. 4 de juny de 2021: oferta final de places escolars. Publicació del nombre de places escolars per centre i curs.

8. 7 de juny de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera. Finalment, es publica la llista d’alumnes admesos al centre i també la llista d’espera.

Diada de Sant Jordi a l’escola. Un dia molt bonic

La Diada de Sant Jordi sempre és un dia especial, i aquest curs encara més.

La creativitat ha sigut el fil conductor del dia i la literatura ha omplert aules i patis.

Hem començat el dia amb manualitats, punts de llibres, roses i dracs! Un munt de regals pels més propers.

Arriba el moment de saber els guanyadors i guanyadores del Certamen literari d’enguany de cada grup. Per correu electrònic les classes reben un correu del Jurat del Jocs Florals 2021 de l’Escola Ramon Llull, quina emoció! Es convoca als premiats cap a l’entrada de l’escola, a les 11:30h, amb la seva obra.

Ja hi som tots i totes preparats per començar!

L’acta s’emet en directe des de l’entrada de l’escola: és el primer cop que es fa d’aquesta manera i resulta tot un èxit! Mentre els guanyadors i guanyadores recullen el seu premi, la seva classe esclata en crits i aplaudiments, els estan veien en directe! Tot comença amb un silenci i quan senten el nom dels seus companys i companyes premiats, el silenci es trenca envaint els passadissos de sons d’il·lusió.

Aquí ho teniu!

Els més petits de l’escola també tenen el seu premi. Ens traslladem a les aules i allà se’ls entrega el seu Diploma i el seu Llibre per l’aula.

Amb els premis sota el braç toca anar a dinar que per la tarda aprofitarem aquest dia tan preciós per llegir a l’exterior.

Tots els espais de l’escola són bons per gaudir d’una bona lectura, tant petits com ben grans hem compartit i llegit llibres del nostre grup.

Noves jornades de PORTES OBERTES 2021-2022

Coneix la nostra escola, el nostre projecte i els nostres espais.

Mil gràcies a les famílies que us vau apuntar a les portes obertes.

No vas poder i ens vols conèixer?

Apunta’t a una nova jornada virtual de portes obertes.

Si ets nova família per P3 o per altres cursos, deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb vosaltres per fer una REUNIÓ VIRTUAL.

Clika sobre la fotografia del COR i veuras el món de P·3!

Ens ho hem passat molt bé amb la consigna d’avui! La 2a de la setmana de carnaval

El dilluns el grup de 6èA es va imaginar l’escola plena de bebès i aconseguit!!

Va ser genial!! Veure els nens i nenes vestits com si fossin bebès, mestres, monitors i monitores…en fi…va ser molt divertit!

Ahir ens va fallar la web i no vam poder publicar la consigna per avui, però tot i així objectiu acomplert!

El grup de 6èB va pensar…venim del passat i anem al futur…i avui tothom érem iaies i iaios, molt divertit amb un punt de nostàlgia per alguns, gaudint del moment i dels bons records!

Mireu quina consigna més xula se’ls hi va acudir!