Plurilingüisme de l’escola

EL PLURILINGÜISME

El dia 11 de maig, els alumnes de 6è vam volem descobrir les llengües que es parlen a l’escola.

Vam anar a totes les les classes de primària a preguntar quines llengües parlaven a casa.

Van sortir: Català, Castellà, Àrab, Romanès, Francès, Ucraïnès; Moldau, una llengua de Ghana, Holandès i Georgià.

D’aquestes llengües en farem una gràfica i comprovarem quina és la llengua més parlada.

El català va quedar primer amb 80 vots, seguit de molt a prop pel castellà amb 78 vots, també van haver-hi pel georgià, 1 vot.

Ha sigut molt divertit poder anar per tota l’escola preguntant quins idiomes parlen habitualment a casa.

Cordialment els alumnes de 6èB Guillem Povill Mora i Delia Plamadeala