L’Alexander ens presenta el Kaval i amb l’Stan ens relaxem fent ioga!

El David, el mestre de l’escola de música que ens fa les classes de guitarra a l’escola, ens ha presentat a dos amics seus. L’Stan Bozhkov i l’Alexander Lazarov. Vénen de Bulgaria i ens han ensenyat on està situat el seu país.

L’Alexander ens ha ensenyat un instrument típic del seu país, de la família dels instruments de vent. El Kaval. Ens permés veure les seves parts i les característiques bàsiques d’aquest instrument, i seguidament ens ha tocat unes peces tradicionals del seu país. L’hem escoltat amb molta atenció!

Per finalitzar la classe l’Stan ens ha fet una classe de ioga. Molts nens no coneixien aquesta pràctica i els hi ha sorprès i agradat molt!