CONCURS GIOTTO: Art i reciclatge

Els alumnes de 2n de Cicle Inicial hem participat en el Concurs Giotto que enguany té com a consigna “Créixer reinventant”.

Després d’un treball transversal a medi, plàstica i tutoria, hem creat una piràmide invertida representant el creixement de les persones (1a. infància i etapa escolar). Mostra que quan creixem són els mateixos nens i nenes els qui van donant nous usos i vides al material que es pot reciclar.

A més, per sostenir la piràmide i fomentar un bon creixement i desenvolupament són imprescindibles dos columnes: la família i l’escola i amics.

En concret els alumnes de 2n han proposat i creat diferents utilitats amb caixes de cartró.

Ara toca esperar el resultat del jurat.