BEQUES MENJADOR

A partir d’avui dia 3 de maig de 2021 i fins els 31 de maig de 2021 estarà obert el termini per presentar les sol·licituds dels Ajuts individuals de menjador pel curs 2021-2022.

Aquest any la tramitació serà totalment telemàtica. A la pàgina web www.anoia.cat hi ha l’enllaç corresponent per fer-la. Aquesta tramitació l’ha de fer la família directament i per això s’ha creat el manual d’instruccions per les famílies per si teniu dubtes, tot i que la sol·licitud és molt entenedora. Tant es pot fer des d’un mòbil com des de l’ordinador.

Per si teniu consultes a fer us facilitem el telèfon 93.805.15.85 extensió 323 i 324 i els correus electrònics beques@anoia.cat suport.ensenyament@anoia.cat per si teniu consultes a fer.

La documentació obligatòria a presentar és:
-DNI/NIE de totes els membres de la família

-Llibre de família o certificat de naixement de tots els fills

La documentació que dependrà de la situació de la família és:

-Sentència de separació o divorci o de custòdia ratificada pel jutge

-Certificat Ajut de lloguer de l’any 2020

-Ingressos no contributius (IMV, RGC, PIRMI…) certificat 2020

Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar al formulari. Per cada tipus de document només es podrà posar un arxiu. Per tant, cal posar tots els DNI/NIE, en un sol document (word o PDF) i igualment amb les sentències o llibres de família.

Es tracta d’una única sol·licitud per família, encara que els germans vagin a diferent centre.

PROJECTE PATI-NET

A la nostra escola ens agrada cuidar el medi ambient. Pensem que respectar el nostre entorn i espais comuns es la millor manera de participar en la cura del nostre planeta.
L’objectiu del projecte PATI-NET, es conscienciar a tota la comunitat educativa de la importància de… Llegeix més»