SANTA CECÍLIA A EDUCACIÓ INFANTIL

A educació infantil, per tal de celebrar el dia de Santa Cecília, tots els alumnes van gaudir de dues actuacions a l’escola. D’una banda, els alumnes de 6è de la nostra escola ens van venir a fer un petit concert de guitarres, ens van tocar algunes peces molt ben interpretades.

I d’altra banda, els alumnes de l’institut Badia i Margarit van venir aquest dilluns a l’escola a oferir-nos un extens concert al gimnàs per tots els nens i nenes d’educació infantil.

Van interpretar temes molt diversos, alguns amb instruments i d’altres fins i tot cantant. Cal dir que ho van fer molt i molt bé.

Moltes gràcies a tots per les vostres actuacions!!!!

dav