UN COCODRIL MOLT ESPECIAL, 3R LLOC DELS PREMIS SAMBORI

El passat divendres 29 de març es van lliurar al Teatre Àngel Guimerà de la Capital del Baix Penedès els guardons del 13è premi Sambori de la Vegueria Penedès.

El certamen escolar de narrativa en català organitzat per Òmnium Cultural amb l’objectu de difondre el català als centres educatius del País va premiar 18 alumnes repartits en 6 categories d’entre els 150 participants provinents d’una trentena d’escoles i instituts de les quatre comarques que conformen la Vegueria.

La cerimònia va ser presentada per l’actor vilanoví Alberto Trejo i va comptar amb diferents intervencions del Mag Vicenç Gómez que va meravellar petits i grans. L’acte va cloure amb l’actuació d’un grup de grallers locals.

L’alumne de 2n Mateo Berazategui va guanyar el 3r premi en la categoria de cicle inicial amb l’obra “Un cocodril molt especial”. En aquest conte sorgeixen diferents valors com la tolerància i l’empatia.

Felicitem al Mateo pel seu treball i l’animem a seguir escrivint!