UN ANY DEL CONFINAMENT

El passat dia 11 de març va fer un any del confinament i del tancament de les escoles degut a la pandèmia del Covid.

Cada persona ha viscut i està visquent la pandèmia d’una manera ben diferent. Per aquest motiu, tots els alumnes de l’escola durant aquesta setmana hem compartit entre tots i totes: pensaments, records, emocions, paraules i imatges que ens han ajudat a veure que de ben segur que ens en SORTIREM i que cal seguir amb totes les mesures i precaucions fetes fins ara.

Divendres a la tarda ens vam reunir al pati de l’escola una petita representació d’alumnes amb els diferents missatges que s’havien treballat en cada una de les aules.