TALLERS DE CARNAVAL A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquesta setmana estem de gresca i xerinola amb el rei Carnestoltes! A més de complir amb les ordres, el dimecres i dijous a la tarda els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem portat a terme uns tallers de Carnaval.

Tots els infants han pogut gaudir de quatre tallers:

1. Maquillatge: han pogut escollir de quin personatge es volien pintar i els hem pintat.
  2. Ball: hem ballat danses de diferents països (Índia, Austràlia, Nova Zelanda, Groenlàndia, Àfrica i Xina)
  3. Màscares: han escollit una màscara per pintar-la i decorar-la.
  4. Mural: han pintat el rei carnestoltes i s’han dibuixat a ells disfressats.

Cal dir que aquestes dues tardes hem rebut l’ajuda de nois i noies del Ins Pere Vives. Gràcies per ajudar-nos.