SORTIDA A CAN CANADELL

Aquesta passada setmana els alumnes de P-4 i P-5 de l’escola van anar d’excursió a Can Canadell.

Dimecres hi van anar els de P-4, tots ells i elles estaven molt emocionats per fer tant temps que no anaven d’excursió.

Van gaudir d’un dia molt xulo i divertit, allà van fer una excursió pel bosc, van poder veure els animals que tenen a la casa i fins i tot van tenir temps de fer cabanes al bosc.

Dijous va ser el torn dels alumnes de P-5 que també van anar a Can Canadell, en el seu cas, també van fer una excursió pel bosc, van recollir flors, fulles…. i fins i tot brossa i deixalles que hi havia, van fer un quadre amb els elements naturals que havien trobat, com a record de l’excursió.

En definitiva, van ser dos dies en els que tots els alumnes van poder gaudir de la natura, i estar compartint aquests moments junts, tan necessaris per la situació que estem vivint.

btrhdr