SOM ESCOLA VERDA!

El passat dissabte 1 de desembre vam ser un dels centres educatius que hem rebut el distintiu d’escola Verda en el marc de la XVI trobada Escoles Verdes. El conseller de territori i sostenibiltiat, Damià Calvet, i el conseller d’ensenyament, Josep Bargalló, ens van fer l’entrega del diploma i de la placa que podreu veure a l’entrada de la nostra escola.

La finalitat d’aquest projecte és incorporar els valors de l’educació per a la sostenibilitat i la implicació activa de tota la comunitat educativa en la millora del seu entorn.

JUNTS PODEM MILLORAR EL MEDI AMBIENT!