Santa Cecília a educació infantil

Com cada any a infantil portem a terme diferents activitats musicals per celebrar Santa Cecília, la patrona de la música.

Enguany, s’han portat a terme dues activitats:

• El dimecres van poder gaudir d’un concert de guitarres, portat a terme pels alumnes de 6è de l’escola. Van tocar diferents cançons, i alguna d’elles les vam cantar.

• El dijous va venir l’alumnat de 3r d’ESO de l’Ins Badia i Margarit. Van cantar diferents cançons, ens van ensenyar una dansa i ens van fer ballar. I per acabar, ens van escenificar un conte, el qual va permetre conèixer l’instrument anomenat contrabaix.

Volem AGRAÏR I FELICITAR:

• L’alumnat de 6è de la nostra escola i el seu professor de guitarra, el David.
  • L’alumnat de 3r d’ESO i el professorat de l’Ins Badia i Margarit.

GRÀCIES PER FER-NOS PASSAR UNA BONA ESTONA!