Sant Nicoalu

SANT NICOLAU

El divendres 4 de desembre, vam celebrar Sant Nicolau.

A la tarda, tots els cursos vam sortir al pati perquè els alumnes de 3r de primària, com cada any, van preparar el ball de bastons de Sant Nicolau i Sant Nicolau va entrar amb els seus Escolanets mentre nosaltres li cantàvem la seva cançó. Ens va dir un discurs que ens va quedar molt clar.

A més a més, aquest any, Sant Nicolau era una nena, i tots ens vam alegrar ja que és dels pocs anys que permeten que una nena tingui l’oportunitat de fer-ho.
Pel tema de la covid, aquest any vam haver d’anar a la classe a menjar la mandarina i la xocolata.

Vam passar un  Sant Nicolau diferent però molt divertit!

Alumnes de 6èB.