RÒCODROM

El dilluns 31 de maig, els delegats de 1r fins a 6è varen anar a inaugurar el rocòdrom instal·lat al mur del “pati de sorra”.

Van treure les cintes, van provar si el rocòdrom era segur i van aprofitar per divertir-se.

Ens van explicar com el van construir, a base de quins materials; escorça pel terra i les peces per escalar.

Els van donar un paper per saber les normes de seguretat per el bé de tots els alumnes. També en tenim una còpia penjada a cada classe i una altra al mur.

Aquestes són les normes de seguretat:

1. El rocòdrom estarà a disposició només per els nens i nenes de 6 a 12 anys.
  2. Has de tindre l’altura mínima de 1’10m.
  3. Aquest recorregut només es realitzarà d’esquerra a dreta, ja que podem xocar i fer-nos mal amb altres alumnes.
  4. Està prohibit superar l’alçada de la darrera línea de preses col·locades.
  5. La zona de caiguda ha de quedar sempre lliure, no hi pot haver cap nen/a ni cap objecte a sota.
  6. No es pot passar per sota d’un escalador/a.
  7. S’ha de baixar del mur de manera controlada i amb precaució, escalant (prohibit saltar per baixar).
  8. S’ha d’utilitzar calçat esportiu tancat.
  9. Queda prohibida l’escalada sense calçat, amb calçat obert tipus: sandàlies, xancletes, botes de futbol o botes de muntanya.
  10. La instal·lació s’ha d’utilitzar amb llum, s’ha de veure amb claredat.
  11. No es permet escalar amb anells, collarets, arracades d’aro (grans), polseres o elements susceptibles d’enganxar en les preses.
  12. No es poden mullar les preses amb cap líquid que no sigui aigua.
  13. Està prohibit modificar la instal·lació.
  14. La instal·lació d’escalada està dissenyada per desplaçament en horitzontal.
  15. No es pot manipular el material de la zona de caiguda.

Pol i Edurne

Periodistes de 6è

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *