Projecte de 2n B: DE QUIN ANIMAL ÉS AQUEST OS?

Els alumnes de 2n B ja hem començat el projecte dels ossos. En un primer moment vam demanar als alumnes que portessin informació de casa sobre els ossos. Van portar molts materials que van explicar davant de tota la classe.

El Bruno va portar un os d’un animal i d’aquí va sorgir la pregunta per començar el nostre projecte: De quin animal pot ser aquest os? En un primer moment haviem de saber on s’havia trobat i ens va explicar que a la muntanya de Montsserrat.

A paritr d’aquí hem iniciat el treball: Els alumnes han investigat quins animals viuen al voltant d’aquestes muntanyes i ens hem sorprés de la quantitat que n’hi ha: mamífers, amfibis, rèptils i moltes aus.