NOSALTRES  I  LA POESIA

LLOC: Audiovisuals de l’escola Pare Ramon Castelltort

DIRIGIT: Als alumnes de Primària

ORGANITZACIÓ. Biblioteca escolar

Tots  heu llegit, o escrit  poesia  i per aquest motiu, aquest Sant Jordi  uns quants nens i nenes, de  diferents cursos de Primària, s’han preparat  un recital de poemes.

La poesia però, no és solament paraules, és música, són sentiments, emocions i tot això és el que hem volgut  que sentiu en el moment que compartiu amb nosaltres aquesta activitat. Per això, cada poema ha estat acompanyat d’una imatge, i entre mig  hem escoltat  diferents peces musicals que companys i companyes vostres han tocat en directe i utilitzant diferents instruments.

L’acte  s’ha dividit  en quatre apartats: NATURA I TEMPS, SANT JORDI, IMAGINACIÓ , CAP A UN MÓN MILLOR.

Tant els participants com els espectadors han pogut gaudir una estona d’aquest acte literari.

Us convidem a veure el vídeo (Clica)