LA MALETA VIATGERA

Cada setmana, un/a alumne/a de la classe portarà a casa la “MALETA VIATGERA”. És molt important fer-ne un bon ús i tenir cura del material que porta.
A dins hi trobareu:
 Un llibre en llengua catalana.
 Un llibre en llengua castellana
 Una llibreta
 Una revista adaptada a l’edat dels vostres fills/es.
 Una revista pels pares i mares.
 Un punt de llibre que els servirà mentre llegeixin.
 Un full informatiu (que cal deixar-lo sempre davant de tot)
Els alumnes de 1r només llegeixen en llengua catalana.
Què podeu fer per motivar la seva lectura?
 Amb els primers lectors (alumnes de 1r i 2n curs de Primària) seria bo llegir cada dia una estona amb ells i, aprofitant que tenen aquests llibres, utilitzar-los: per fer preguntes de comprensió de cada pàgina i saber si ho entenen, per llegir una pàgina els pares i una altra els nens o nenes, i treballar, així, el modelatge….
 Amb la resta d’alumnes, no estaria malament interessar-se pel tema del llibre i per què l’han escollit.
 Cal treballar amb tots, els hàbits d’utilització dels llibres: rentar-se les mans, no doblegar-los
ni ratllar-los, deixar-los en llocs nets i retornar-los dins el termini corresponent.
 Per finalitzar, cal mirar la llibreta i fer una de les activitats recomanades.
Confiem que TOTS JUNTS podrem aconseguir que els/les vostres fills/es siguin bons lectors i lectores.