GRADUACIÓ DE P-5

Ahir a la tarda, a l’escola vam es va celebrar la graduació dels nens i nenes de P-5, ja que finalitzen l’etapa d’educació infantil per començar al setembre el cicle de primària.

L’acte va ser senzill, emotiu i molt bonic, primer de tot se’ls va entregar una orla a cada alumne de record de la seva promoció, després van ballar la dansa dels bons amics i per finalitzar la festa van menjar un gelat tots els alumnes d’educació infantil tot ballant diferents cançons.

Cal destacar de l’acte, que va ser el primer d’aquest curs en el què van poder entrar les famílies, encara que amb moltes mesures de seguretat, tots ells van poder gaudir de la festa tant les famílies com els propis alumnes, ja que així es van poder sentir acompanyats en aquesta bonica festa.