ELS REIS ARRIBEN A L’ESCOLA

Els reis han arribat al Ramon Castelltort!

Els 3 reis mags d'orient a Palamós | Home Fosca

El dia cinc, van arribar els reis a l’escola i ens van deixar uns quants regalets a les classes. La majoria eren jocs de taula per aprendre i per divertir-se.

A P3 van deixar una caseta de fusta amb mobles i personatges, un joc d’abelles i un de marietes.També van portar uns “bebes llorones” i un arc de sant martí. Els nens i nenes de P3 ens han confirmat que el regal que més els ha agradat ha sigut el “bebé lloron” i diuen que es van trobar uns regals dins la classe i uns de fora. Van quedar sorpresos i contents.

A P4 van portar una balança de joguina, palets de fusta per jugar i construir. Els alumnes ens han dit que es van trobar els regals a dins de la classe. El regal amb el que es van quedar més sorpresos va ser la balança.

A P5 van dur un projector per poder mirar vídeos, pel·lícules o simplement projectar el que vulguin, també un joc, que consisteix en fer conjunts de mitjons, i finalment senyals de trànsit de joguina entre altres coses. Els nens/es es van trobar els regals a la taula de l’Emma (tutora de l’aula.) El que més va agradar va ser el projector i les senyals de trànsit.

A més, a tots els alumnes d’infantil (P3,P4,P5) els va portar una capsa plena de joguines, titelles, lletres i números, trencaclosques, unes peces petites per fer braçalets i moltes més coses…

A 1r els van donar un trencaclosques dels dibuixos animats “Rayo McQueen” i un joc de construcció magnètica molt divertit. Els regals se’ls van trobar a l’entrada de la classe. El regal que va triomfar més va ser el famós joc de la construcció magnètica, tan divertida

Als alumnes de 2n els hi van portar un joc de taula que es diu Learn+Fun, 2 trencaclosques i un altre joc de taula del qual desconeixem el nom.

Als alumnes de 3r els hi van regalar un joc de taula de multiplicacions, el joc del monstre de les emocions i un joc de geometria.

Als de 4t, els hi van deixar un joc que es diu ‘’Suspent’’  i un joc de taula que es diu Parauleja.

Als alumnes de 5è els hi van regalar el Lego, el Dixit, el Sushi Go, el Parauleja, el Codi Secret i el Puzzle.

A 6è, en canvi, vam tindre un Dixit i L’Illa prohibida. Ja tenim ganes de jugar-hi!

Tots els alumnes estem molt agraïts als 3 reis, gràcies rei Gaspar, Melcior, Baltasar! Els vostres regals ens serviran per desenvolupar la nostra creativitat i socialització… I sobretot perquè aprenguem jugant amb aquests jocs extremadament divertits !!!

Alumnes de 6è