El llevat, un ésser viu?

La Unió Empresarial de l’Anoia ha organitzat la 2a edició del concurs Química a les Escoles pel curs 2020/21. Aquest concurs compta amb la participació de la sectorial UEAQuímica, que aglutina i representa les empreses del sector químic de l’Anoia.

Aquest concurs consisteix a realitzar un experiment de química i enregistrar-lo en vídeo.

L’alumnat de 4t ha estat partícip d’aquest concurs. Ha preparat l’experiment i posada en escena i les mestres de cicle mitjà ho han enregistrat. El títol d’aquest experiment és… El llevat, és un ésser viu?

Si voleu veure el vídeo, cliqueu a l’enllaç