DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Durant aquesta setmana tota l’escola hem estat treballant un seguit d’activitats per tal de commemorar el dia internacional de la pau i la no violència.

A educació infantil hem realitzat diverses activitats, com són: visualització de diferents curtmetratges, contes, cançons…per poder reflexionar una mica més sobre la pau i la no violència.

També hem creat un mural entre tots els alumnes d’educació infantil, on a través de la frase “Si fos un mag, de les bales en faria…” els infants han escrit i /o dibuixat en una estrella el què ells voldrien enlloc de les bales: preferirien: flors, papallones, cors….

Han estat unes activitats molt divertides on els alumnes han pogut reflexionar sobre aquest concepte.

btrhdr