CELEBREM EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Avui a la nostra escola celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No violència I la Pau).

Cada 30 de gener des de 1964 es celebra el dia de la pau en honor a Mahatma Gandhi, que amb protestes no violentes, va aconseguir una millora molt important per l’economia del seu país, l’Índia.

En motiu d’aquest dia, els alumnes de Cicle Superior han  decorat el “Banc de l’Amistat”. Aprofitant un banc vell del pati, l’han polit i pintat de color vermell, groc i verd.

Els alumnes de P3, P4 i P5, al llarg de la setmana, han fet un mural, han mirat vídeos i contes sobre la pau.

Els alumnes de C.Inicial han fet un cartell del que és la violència a l’aula i han mirat vídeos i contes relacionats.

Tenim cal·ligrames en forma de cors i coloms fets pels alumnes de 3r, i els de 4t han pintat pancartes amb les seves mans.

Seguidament a la tarda TOTS anirem a la pista per celebrar aquest dia i cantar una cançó.

“No hi ha camí per a la pau, la pau es el camí” M.Gandhi

Blanca Peña i Carla Pomés