ACTIVITAT FAMÍLA-ESCOLA A EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest tercer trimestre, l’activitat família-escola que hem fet a educació infantil ha estat realitzar un pinzell com a manualitat i estampar samarretes esquitxant amb pintura de diferents colors.

Durant les tres tardes que van durar els tallers (una per P-4, una per P-3 i una per P-5), tant els petits com els grans van gaudir de les dues activitats, sobretot la d’esquitxar samarretes, aquesta darrera va ser portada a terme al pati, ja que van esquitxar tan com van voler, i de molts colors.

Aquest material que es van fer durant els tallers, junt amb les famílies,  ja ens servirà per la festa de final curs….SORPRESA!!!!