1r premi concurs de “Química a l’escola”

L’alumnat de 4t de l’escola van participar aquest mes passat al concurs de Química a l’escola que va impulsar la Unió empresarial de l’Anoia per promoure el sector de la química a les escoles. Aquest concurs consisteix a utilitzar diferents materials habituals o casolans i enregistrar l’experiment en un vídeo.

L’alumnat de 4t va participar amb l’experiment titulat: El llevat, és un ésser viu?. Així doncs, l’alumnat de 4t A va participar en el muntatge de l’experiment mitjançant diferents vídeos i imatges de com es fa l’experiment i l’alumnat de 4t B va participar amb la gravació de l’àudio per donar veu a com fer els passos de l’experiment, el què ha passat i l’explicació científica de l’experiment. Si voleu veure el vídeo, cliqueu en aquest enllaç.

El dimarts 15 de juny, la Unió empresarial de l’Anoia (UEA) ens va venir a visitar a l’escola amb totes les mesures de seguretat. De la Unió empresarial van venir la Sara, el Joan i la Montse, que són els representants d’empreses químiques de la nostra comarca. Durant el matí, es va fer entrega a l’alumnat de 4t del 1r premi del concurs de Química a l’escola en la categoria de 3r i 4t. Ens van facilitar material per seguir promovent la química i la ciència a l’escola amb la intenció de despertar la curiositat i l’entusiasme de l’alumnat per la química que els envolta en el seu dia a dia.

Felicitem a tot l’alumnat de 4t per l’interès que mostren per experimentar.

Des de l’escola agraïm a la Unió empresarial de l’Anoia i a les empreses químiques de la nostra comarca que impulsin aquestes iniciatives per apropar als infants a la química i a la ciència.

Podeu mirar com ha anat l’entrega del premi clicant en aquest enllaç.