BON NADAL per a TOTHOM!

Els valors es treballen des de ben petits. La solidaritat es un dels valors més importants que podem transmetre als nostres infants. Gràcies per la vostra col·laboració.
Els infants de cicle mitjà volem un Bon Nadal per a TOTHOM!!

Taller de refugiats 6ès

Taller de refugiats
El dijous 10 de desembre va vindre un home molt amable a proposar-nos un taller molt divertit. Ens va explicar una historia de fa uns quants anys. L’història tractava de la guerra que va passar a Espanya fa uns anys. Barcelona i Igualada… Llegeix més»

LA MARATÓ DE TV3

La Marató  de TV3
A l’escola Pare Ramon Castelltort i Miralda celebrarem el nadal d’una manera diferent a altres altres anys. Seguirem regalant els pastorets i les cantates solidàries però en format telemàtic.
 Com cada any col·laborarem amb la Marató de TV3 a través del següent enllaç:… Llegeix més»

DECORACIÓ DEL PATI

DECORACIÓ D’ARBRES DE NADAL
Les famílies, van rebre un correu des de l’escola per comunicar-los que qui volgués podria participar en la decoració de l’escola, podia construir un petit arbre de Nadal perquè el poguessim penjar al pati.
Hi ha meravelloses obres d’art i quan sortim al… Llegeix més»

25 de novembre

DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA💜farmaciajoansans.com | Quin és el significat dels llaços solidaris? |FarmàciaSans

El dia 25 de novembre va ser el dia contra la violència masclista.

A l’escola, vam decidir dedicar-li algunes diverses activitats.

Els alumnes de 6è B vam fer un iceberg que un quart de part sortia de l’aigua, i l’altre tros de part, estava sota l’aigua.

A la part de fora, hi havien violències visibles com: Crits , violació, assassinats, insults, obligacions, morts…Tothom estàvem d’acord de que eren violències. Tothom les veu.

I a la part de dins l’aigua vam posar les violències invisibles, com: estereotips , que les dones cobren menys, que no tinguin llibertat per vestir-se com vulguin, que sempre coneixem més homes científics que dones… Ens vam adonar de que hi han violències que no veiem però sempre estan aquí.

L’hem penjat a la classe perquè cada dia recordem que no només és avui, és la resta de la vida.

Alumnes de 6è B.