Actvitats d’informàtica per 2n, 3r i 4t

Hola a tots i totes!

Pels alumnes de 2n, 3r i 4t de primària també us proposem algunes activitats d’informàtica que podeu anar fent amb l’ordinador.

Aquí teniu uns quants links per treballar l’informàtica des de casa. Veureu que dels tres primers n’hi ha un per 2n, un per 3r i un altre pels de 4t i que els tres últims són els mateixos per a tots els cursos.. Aneu-los fent mica en mica, teniu molts dies!!!

Alumnes de 2n:

Aquí trobareu el JClic de “el pas del temps” que ja teniu començat. Continueu-lo fent!

Alumnes de 3r:

Aquí trobareu un dossier virtual de la comarca d’Osona. Comenceu-lo i feu-lo fins on pugueu.

Alumnes de 4t:

Aquí trobareu un JClic de les comarques de Catalunya.

Activitats per 2n, 3r i 4t:

Aquí trobareu diferents cursos de mecanografia de nivells diferents. Cada alumne continua amb el nivell on estava.

Teniu diverses opcions (Math Games, Logic Games…) i diferents nivells. Es tracta que cada alumne, dins del seu nivell, faci alguns dels jocs que es proposen.

Us proposem els següents exercicis: Anar a “Clica aquí per accedir a “La Motxilla””, a continuació premeu la motxilla que diu “de 3r a 6è” i aneu a l’ordinador on hi diu “Jocs, Activitats, Webs…” i després “Habilitat amb ratolí o teclat”. Aquí teniu quatre pàgines d’activitats per fer. Entreu, proveu-les i feu les que més us agradin.

Molts ànims i fins aviat!